duminică, 27 ianuarie 2013

Tratament naturist in lipom


Lipoamele sunt noduli moi care se dezvolta sub piele, adesea la nivelul spatelui sau al membrelor.
Sunt chisturi de grasime (acumulare de grasimi) sau sebacee (acumulare cu secretii ale glandelor care ung pielea cu stratul protector de grasime). Aceste chisturi sunt nedureroase si nu prezinta pericol.
Putem fi tentati sa le scoatem chirurgical (incizia pielii si aspiratia continutului) doar in unele circumstante: daca sunt exagerat de voluminoase sau daca sunt situate in zone de frecare (de exemplu la nivelul curelei pantalonilor) ori foarte dureroase. Dar anumite lipoame au tendinta sa reapara dupa ce au fost extirpate. Desi nu prezinta pericol, ele pot deveni voluminoase, iar daca sunt infectate cu bacterii, mai ales in urma unor manevre de apasare, ele pot deveni dureroase.
Contextul in care apar lipoamele este cel al unei mari dezechilibrari la nivelul metabolismului lipidelor si al unei deficiente a tesutului conjunctiv subcutanat, care permite localizarile conglomeratelor de grasime care formeaza lipoamele.

Cum tratam lipoamele?Ce tratamente naturiste exista in acest sens?

Tratament naturist:
Tratamentul urmareste o reglare a nivelului lipidelor din circulatie,dar si o intarire a tesutului conjunctiv si o preventie a formarii depozitelor de grasime.
In acest sens sunt recomandate:
 -produse care ajuta la reglarea metabolismului lipidelor 


  
-produse care intaresc tesutul conjunctiv,mentinand integritatea fibrelor de colagen si elastina
 

-produse care faciliteaza dezintegrarea si eliminarea grasimilor

-produse cu aplicare locala 


Pentru ca reteta de tratament sa aibe rezultatele scontate se va asocia cu  exercitiile fizice si programul nutritional adecvat.
In vederea realizarii unei scheme de tratament naturist intrati la sectiunea consultatii naturiste online sau pe linkul de mai jos si urmati pasii.
http://terapienaturala.blogspot.ro/p/pentru-retete-personalizate-de.html

12 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,cei care postati asemenea tratamente,scrieti si cum sa le i-a omul,ce facem cu toate astea care le insirati aici ?le amestecam pe toate?cat luam,cum luam?!!!!!????

    RăspundețiȘtergere
  3. Prostii!Toti se dau priceputi.Eu am avut un lipom foarte mare (aproape cat un ou) la nivelul scalpului.In disperare am folosit tinctura de tuia.Dupa o luna a aparut o mica pata neagra in mijloc si intr-o noapte a spart.M-am speriat putin,dar am mers in baie,am stors(nu doare) .Timp de inca o luna se mai forma ceva,storceam seara,iar acum a disparut complet,De curand am observat ca in pareta opusa incearca sa mai apara unul.O sa-l tratez inainte de a mai creste asa mare.Tinctura o aplicam pe un mic tampon pe care il acopeream cu ceva din plastic sa nu se usuce prea repede si il lasam toata noaptea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Multumesc foarte mult.Am un lipom in zona scalpului este de 6-7 ani...nu doare dar este inestetic cand sunt tuns scurt.Este de marimea unei jumătăti de prună.

      Ștergere
    3. Si..a disparut unul si a aparat altul?

      Ștergere
  4. Prostii!Toti se dau priceputi.Eu am avut un lipom foarte mare (aproape cat un ou) la nivelul scalpului.In disperare am folosit tinctura de tuia.Dupa o luna a aparut o mica pata neagra in mijloc si intr-o noapte a spart.M-am speriat putin,dar am mers in baie,am stors(nu doare) .Timp de inca o luna se mai forma ceva,storceam seara,iar acum a disparut complet,De curand am observat ca in pareta opusa incearca sa mai apara unul.O sa-l tratez inainte de a mai creste asa mare.Tinctura o aplicam pe un mic tampon pe care il acopeream cu ceva din plastic sa nu se usuce prea repede si il lasam toata noaptea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o problema similara si va intreb cum ati aplicat tinctura ? Adica daca se poate foarte scurt procedura ? Multumesc !

      Ștergere
    2. copilul meu are un lipom pe maxilar ,deasupra
      .Imi spuneti va rog daca tinctura de tuia este la plafar sau la farmacie ?

      Ștergere
  5. Tinctura de tuia se gaseste la Plafar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sub forma de dischete rotunde din bumbac pentru demachiere faciala imbibate cu tinctura de tuia si apoi peste un mic leucoplast sau folie alimentra strech de nailon.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ziua mă poate ajuta cineva cu o întrebare am un lipom pe coloana ,cam măricel cu ce se poate trata astep un răspuns

    RăspundețiȘtergere